cva-jongeren

Sunday, January 28, 2007

BNN

Aankondiging


Afasie, je zal het maar hebben!

De omroep BNN zendt dit jaar voor de derde keer het programma “Je zal het maar hebben” uit.
In het programma van BNN vertellen jonge mensen met een ingrijpende ziekte wat deze ziekte voor hun betekent en hoe zij er mee omgaan.

Ik ben Annemieke ten Kleij (41 jr.) en ik heb vier jaar geleden een hersenbloeding gehad en daardoor heb ik afasie. Ik ben gevraagd door een vriendin om in het BNN programma te vertellen over mijn ziekte, het herstel en hoe het nu gaat.
Een positieve instelling en humor hebben mij gered.
De crew van BNN heeft een dag uit mijn leven gefilmd.
Het maken en het terugzien van de opnames was confronterend; maar ook mooi om te zien dat ik nu al weer verder ben dan een half jaar geleden.

Op 5 maart rond 21.30 uur wordt het uitgezonden op NL 3.
Misschien herkennen jullie iets in mijn verhaal? Jullie kunnen me laten weten wat jullie er van vinden via deze website.

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home